Η ανάπτυξη

Όλοι προτρέπουμε την κυβέρνηση να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και όχι στην αύξηση των εσόδων και στο κόψιμο των δαπανών.
Ο πρωθυπουργός τουρίστας στην Νέα Υόρκη
(πετάχτηκε να λύσει κάτι προβλήματα στον ΟΗΕ)
Θα ήθελα να παρακαλέσω να προσέχουμε τι ζητάμε γιατί μπορεί να μας προκύψει! Μη βλέπω απορρημένες φάτσες για το "τι κακό μπορεί να προκύψει από λίγη ανάπτυξη?"
Έχει και η Ιταλία τον Καραμάν - Αλή της.
Βασικό εργαλείο ανάπτυξης της χώρας μας
Η ανάπτυξη αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς
Θα το εξηγήσω αμέσως: Η ανάπτυξη σημαίνει διαφορετικό πράγμα σε διαφορετικούς ανθρώπους.
Πολιτικοί, κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες
Στο μυαλό των κυρίων αυτών ανάπτυξη σημαίνει ότι οι Πολιτικοί δίνουν στους επιχειρηματίες δικά μας λεφτά (επιδοτήσεις) και κρατάνε για τον εαυτό τους το αναλογούν 10% (και 20% καμιά φορά). Οι επιδοτήσεις αυτές χρηματοδοτούν την ποιότητα ζωής των επιχειρηματιών και ποτέ δεν επενδύονται. Έλεγχοι δεν γίνονται γιατί φροντίζουν οι πολιτικοί γι'αυτό. Αυτό ακριβώς λέει ο εκάστοτε "Αναπτυξιακός Νόμος" που μας διαφημίζουν από τηλεοράσεως (οι καναλάρχες είναι βέβαια οι πρώτοι των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών). Αυτή είναι η "ανάπτυξη" που έχει κυρίως γνωρίσει η Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια και καλό είναι να μην την ξαναδούμε. Αυτή είναι η ανάπτυξη που ζητάνε οι δημοσιογράφοι από τα κανάλια γιατί βέβαια ένα ποσοστό θα καταλήξει και στους ίδιους όπως και στα αφεντικά τους.
Κατασκευαστές έργων υποδομής
Το καλύτερο σχήμα που είδε ποτέ η Ελλάδα. Δίνουμε όπως και στην πρώτη περίπτωση λεφτά στους επιχειρηματίες, οι πολιτικοί κρατάνε το ποσοστό τους, αλλά γίνονται έργα. Μετρό, αεροδρόμια, δρόμοι, γιοφύρια. Ο κύριος λόγος που γίνονται τα έργα είναι γιατί ένα τμήμα των χρημάτων προέρχεται από την ΕΕ και οι κουτόφραγγοι έρχονται μετά να δούνε το έργο και αν αυτό δεν είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές παίρνουν τα λεφτά τους πίσω. Βέβαια οι υποδομές έχουν αξία αν χρησιμοποιούνται για να μειώσουν το κόστος παραγωγής. Αλλά βέβαια οι Έλληνες δεν είναι μαλάκες όπως οι Γερμανοί που στις autobahn δεν έχουν διόδια, δεν έχουν ανώτατο όριο ταχύτητας, αλλά έχουν κατώτατο. Αυτοί δεν ξερουν. Εδώ που είμαστε μάγκες, έχουμε ξετινάξει τον κόσμο στα διόδια με αποτέλεσμα όλοι οι παράπλευροι δρόμοι να είναι γεμάτοι φορτηγά και άλλα αυτοκίνητα (με τα αντίστοιχα ατυχήματα).
Μικρομεσαίοι επιχειρηματίες
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η Ελληνική Οικονομία. Οι μεγαλύτεροι δεν έχουν ρίζες (έτσι είναι παντού). Αν οι συνθήκες είναι καλύτερες στην Βουλγαρία, θα κλείσουν την εταιρία στην Ελλάδα και θα την πάνε στην Βουλγαρία. Οι μικρομεσαίοι απλά θα κλείσουν (και μάλλον θα πάνε φυλακή για χρέη).
Για όλους αυτούς τώρα, ανάπτυξη σημαίνει:
  • Να μπορούν να φτιάξουν μια εταιρεία χωρίς να χρειάζεται να τρέχουν επί 2-3 μήνες πληρώνοντας δεξιά αριστερά απίθανα ποσά για απίθανους λόγους(συμβολαιογράφους, δικηγόρους, ταμείο δικηγόρων, ταμείο τυπογράφων, Νομαρχία, και πολλά άλλα που δεν έχω εύκαιρα).
  • Να μπορούν να προσλάβουν έναν άνθρωπο και να μπορούν να υπολογίσουν τον μισθό του χωρίς να χρειάζεται να πληρώνουν λογιστή γι'αυτό. Στην χώρα μας ένας μισθωτός είναι πρακτικά αδύνατο να υπολογίσει μόνος του τον μισθό του και το ίδιο βέβαια ισχύει για τον επιχειρηματία. Σε άλλες χώρες γνωρίζει ότι παίρνει πχ €500 κάθε εβδομάδα και τέλος (πλην υπερωριών και μπόνους βέβαια).
  • Να μπορούν να συνεργαστούν με την εφορία τους ώστε να κοιμούνται ήσυχοι ότι δεν θα τους έρθει κανένα πρόστιμο που θα καταστρέψει την επιχείρηση και την ζωή τους. Στην Ελλάδα ανεξαρτήτως πρόθεσης αυτό είναι αδύνατο. Αν είσαι επιχειρηματίας, κάθε μέρα μπορεί να χτυπήσει το κουδούνι και να μπει "ο έλεγχος" να σου ρίξει τα βιβλία για κάποια παρατυπία, που ούτε ήξερες, ούτε την έκανες ο ίδιος, ούτε σου απέφερε καν κέρδος και να προχωρήσετε για τα "περαιτέρω". Δεν υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις ώστε να μην κινδυνεύεις.
  • Να μειωθεί το κόστος του κράτους που πληρώνουν οι επιχειρήσεις. Δεν αναφέρομαι μόνο στην φορολογία (που δεν θα ήταν κακή ιδέα να γίνει ίση με αυτή των γειτονικών χωρών της ΕΕ (Κύπρος & Βουλγαρία), αναφέρομαι στο ότι το κράτος κρατάει σχεδόν ένα 50% επιπλέον των χρημάτων που παίρνει ο μισθωτός (ακόμα και για τον ΟΕΚ παρόλο που δεν δίνει πλέον επιδοτήσεις). Γιατί να μειώνεται ο μισθός του εργαζόμενου (και το κίνητρο για εργασία) και να μην μειωθούν οι παράλογες κρατήσεις?
  • Να μην επιβαρύνονται μερικά χιλιάρικα κάθε χρόνο οι επιχειρήσεις για δημοσιεύσεις (τα κερδίζουν οι εκδότες, τυπογράφοι το Εθνικού Τυπογραφείου και παίρνει λίγα το κράτος), όταν σε όλη την ΕΕ η δημοσιότητα γίνεται πληρέστερα και φθηνότερα μέσω Διαδικτύου.
  • Να μην γίνονται έκτακτες εισφορές και εκβιαστικές "περαιώσεις" που φέρνουν σε απελπισία τον έντιμο και τον προτρέπουν να γίνει πελάτης του συστήματος και φοροφυγάς. Αυτό μας διδάσκει το κράτος με τις περαιώσεις!
Πολλά μπορεί να κάνει το κράτος για την ανάπτυξη της οικονομίας στην ίδια λογική αλλά προφανώς δεν πάει το μυαλό τους αφού με τον τρόπο αυτό δεν μπαίνει τίποτα στην τσέπη τους.
Άνεργοι, Μισθωτοί, Εργάτες, Συνταξιούχοι
Μικρότερη ανεργία, μεγαλύτεροι μισθοί, μεροκάματα, συντάξεις. Αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε. Ο μόνος δρόμος για εκεί είναι ο δρόμος των Γερμανών. Αυξημένη παραγωγή, αυξημένη κατανάλωση (γερμανικών προϊόντων), μεγάλοι μισθοί, μεγάλες συντάξεις, μικρή ανεργία. Δυστυχώς δεν το βλέπω όσο δεν υπάρχουν Ελληνικά προϊόντα να αγοράσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου