Επενδυτές και ο Τζόγος

Ο πρωθυπουργός μας έκανε το όνειρο της ζωής του πραγματικότητα: Πήρε το ιδιωτικό αεροπλάνο που του πληρώνουμε εμείς, με τους πιλότους (που τους πληρώνουμε εμείς), τι αεροσυνοδούς, τους φίλους του και τους γνωστούς και εξαφανίστηκε.
Που και που ακούμε ότι χτες ήταν στην Νορβηγία, σήμερα είναι στις Βρυξέλλες, αύριο θα είναι στην Νέα Υόρκη μεθαύριο θα είναι και εγώ δεν ξέρω που...
Κάποια στιγμή καταλάβαμε ότι βγήκε για δύο λόγους:
Δημόσιες Σχέσεις
Ο Γκούφη ονειρεύεται ότι θα τον κάνουν ΓΓ του ΟΗΕ. Τι χρειάζεται για να επιτύχει? Να αποδείξει ότι είναι ακίνδυνος και πολλές πολλές δημόσιες σχέσεις. Εμείς λοιπόν πληρώνουμε αυτές τις δημόσιες σχέσεις. Και μην νομίζετε ότι θα έχουμε κάποιο όφελος αν γίνει ΓΓ. Το ίδιο όφελος που είχαμε από το ότι έγινε "αρχηγός" στην Σοσιαλιστική Διεθνή. Τίποτα δηλαδή!
Ζητιανιά
Μια χοντρή χρεωκοπία θα του χαλάσει τα σχέδια. Ούτως ή άλλως χρειάζεται χρήμα για τις Δημόσιες Σχέσεις και τις σπατάλες των υπουργών του (Ο Ρέππας υποσχέθηκε €100.000.000,00 στους ήδη ευνοημένους επιχειρηματίες ιδιοκτήτες μέσων μεταφοράς). Βγήκε λοιπόν στην γύρα με τον γνωστό άγαρμπο τρόπο να ζητιανεύει λεφτά. Όλοι οι επενδυτές τον απέφυγαν συστηματικά. Έκανε συναντήσεις με όλους τους φίλους της Ελλάδα (Γκιούλ, Σαλι Μπερίσα, Αχματινετζαν κλπ).
Μετά απευθύνθηκε στους ομογενείς να του δώσουν λεφτά ώστε να μην χρειαστεί να μειώσει τις αεροσυνοδούς στο αεροπλάνο του.
Όταν απελπίστηκε βρήκε το Κατάρ για επενδυτή. Την μόνη επένδυση που ακόμα και η Ελλάδα στην 2η θέση των αποτυχημένων του πλανήτη αυτού θα έπρεπε να αρνηθεί.
Κατ' αρχή ποια είναι τα κριτήρια για μια καλή επένδυση (και ένα καλό επενδυτή)?
  • Θέσεις εργασίας γενικά
  • Θέσεις εργασίας σε εξειδικευμένο προσωπικό (σπουδασμένους, έμπειρους κλπ)
  • Συνάλλαγμα που φέρνει ο επενδυτής στην χώρα. Κάτι ξύπνοι επί Μητσοτάκη, δεν έφεραν δραχμή, δανείστηκαν από Ελληνικές Τράπεζες, μπατίρισαν τα Ναυπηγία και ακόμα ψάχνουν οι τράπεζες τα δανεικά.
  • Δημιουργία υποδομών που φέρνουν πλούτο από μόνες τους (Τραίνα, δρόμους κλπ)
  • Εξαγωγική Δραστηριότητα που θα έχει η επένδυση και θα φέρνει συνάλλαγμα.
  • Το ρεσουμέ δε είναι το τι χρήμα θα αφήνει κάθε χρόνο λειτουργίας στην περιοχή και στην χώρα.
Ο Γκούφη κατάφερε να βρει την μοναδική επένδυση που έχει ελάχιστες ελληνικές θέσεις εργασίας, φτωχαίνει κάθε περιοχή στην οποία λειτουργεί, δεν είναι εξαγωγική και το κόμμα του το πάλεψε (και καλά έκανε) να μην γίνει όλα αυτά τα χρόνια.
Τον τζόγο
Θυμάμαι την Βάσω (μπορεί να μην την συμπαθώ την κυρία, αλλά αυτό πρέπει να της το αναγνωρίσω) να παλεύει χρόνια ως υπουργίνα να μην φτιαχτεί άλλο καζίνο στην Αθήνα (μετά τον Μητσοτάκη που είχε γεμίσει την χώρα).
Έρχεται τώρα ο σαχλαμάρας να φέρει μέσα στην Αθήνα, στο οικόπεδο - φιλέτο του Ελληνικού τον τζόγο. Για να πάρει πέντε δις να την βγάλει μέχρι να τον ξεπετάξουμε.
Απο την άλλη έχει ακριβύνει το πετρέλαιο θέρμανσης 50% (όπως και η βενζίνη). Θα γελάσουμε με τους σκοτωμούς που θα γίνουν στις πολυκατοικίες από τις 15 Οκτώβρη που θα αρχίσει η διάθεση του.
Στο μοναδικό Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου & Ιδιωτικού Δικαίου που συνεχίζεται κανονικά η χρηματοδότηση είναι το "Ισλαμικό Τέμενος" (α ρε, Καραϊσκάκης που σας χρειάζεται!!). Σε όλα τα άλλα (Ερευνητικά Ιδρύματα κλπ) έχει διακοπεί η χρηματοδότηση και τα αστεία θα τα ακούσουμε μέχρι το τέλος του έτους (θα κλείνουν ένα, ένα - ίσως και όλα μαζί).
Η κυβέρνηση με μισή καρδιά προσπαθεί να ανοίξει ένα κλειστό επάγγελμα, που δεν είναι καν επάγγελμα, αλλά επιχείρηση. Αυτό της επιχείρησης μεταφορών. Έχει αναθέσει λοιπόν στην επόμενη κυβέρνηση (σε 3 χρόνια) να ανοίξει τον τομέα αυτό της αγοράς και διαπραγματεύεται με τους επιχειρηματίες να τους δώσει σήμερα €100.000.000,00 από αυτά τα λεφτά που ο Γκούφη επέμενε ότι υπήρχαν και (σύμφωνα με τον χοντρό) "τα φάγαμε όλοι μαζί".
Θα μπορούσε τουλάχιστον ο ηλίθιος να διαλέξει για ξεκάρφωμα άλλες λέξεις (π.χ. τα ξοδέψαμε). Γιατί στο "τα φάγαμε" είναι προφανές ότι δεν τα φάγαμε μαζί!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου