Υστερίες για ηλίθιους

Προ δεκαετίας ήμουν υπεύθυνος πληροφορικής για μεγάλο Δημόσιο Οργανισμό.
Λόγω θέσης με έβαλαν και υπεύθυνο για το μεγάλο πρόβλημα του ιού του 2000.
Κάθε Σάββατο το αρμόδιο Υπουργείο έκανε ασκήσεις ετοιμότητας και σχέδια και δοκιμές πως θα αντιμετωπιστεί το μεγάλο πρόβλημα.
Για ένα ολόκληρο έτος (1999) δεν έκανα τίποτα (απολύτως τίποτα).
  • Δεν πήγα μια φορά στις δοκιμές τους. 
  • Δεν απαντούσα στα τηλέφωνα, όταν προσπαθούσαν να με βρουν. 
  • Δεν ασχολήθηκα να μάθω τι έλεγαν τα σχέδια και τα χαρτιά που μου έστελναν.
Την πρωτοχρονιά του 2000 όλοι οι υπεύθυνοι ήταν σε ετοιμότητα (εκτός από ξέρετε ποιον).
Την επόμενη μέρα 2/1/2000 πήγα στη δουλειά μου.
  • Κανείς δεν μου ανέφερε κανένα πρόβλημα.
  • Κανείς δεν ζήτησε τη σοφία μου.
  • Κανείς δεν ξαναμίλησε για την μαλακία αυτή.
Το χρήμα που έφυγε σε μεγάλες εταιρείες από διάφορους ανεκδιήγητους, δεν λέγεται. Πόσα συστήματα πουλήθηκαν και αγοράστηκαν πιστοποιημένα για το 2000 είναι απίστευτο.

Πριν μερικά χρόνια είχαμε την γρίπη των πτηνών. Τότε μας βάζανε να μαντρώνουμε τις κότες και πέρναγε η αστυνομία και έβαζε πρόστιμα σ' αυτούς που άφηναν τις κότες έξω από το μαντρί.
Λίγο ακόμα και θα φυλακίζαμε τα χελιδόνια (δεν ήταν εύκολο να τα πιάσουμε).

Πέρσι καλή ώρα, στην Βουλή ο αρχηγός της αντιπολίτευσης έψεγε τον πρωθυπουργό (και αρχισυμμορίτη των Δομημένων και του Βατοπεδίου) ότι δεν πήρε αρκετά μέτρα για τη γρίπη των γουρουνιών.

Την ίδια περίπου εποχή το παιδί μου με ρώταγε αν πρέπει να κάνει το εμβόλιο. Πράγμα που με σοκάρισε λίγο γιατί θεωρώ ότι το παιδί μου είναι από τα εξυπνότερα παιδιά. Αλλά μετά σκέφτηκα ότι είναι παιδί και  μπορεί να λέει και καμιά ηλιθιότητα (εγώ στην ηλικία του δεν θέλω να θυμάμαι τις μαλακίες που έλεγα).
Του είπα λοιπόν με διδακτικό τόνο (αυτόν τον τόνο που το κάνει να μη θέλει να με ρωτάει τίποτα) ότι αυτά είναι βλακείες για αμερικανάκια (με τον παλαιό ορισμό). 

Ο μόνος λόγος για τις συγκεκριμένες ιστορίες είναι η αρπαχτή και μόνον οι ηλίθιοι τις πιστεύουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου